مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 14:412019-11-03اقتصادي

آغاز ترخیص خودروهای دپو شده از فردا 


به دنبال دستور وزیر صمت برای ترخیص خودروهای دارای پروانه، صاحبان آنها می توانند از فردا (13 آبان) برای تحویل خودروهای خود اقدام کنند.

- معاون گمرک ایران اعلام کرد: به دنبال دستور وزیر صمت برای ترخیص خودروهای دارای پروانه، صاحبان آنها می توانند از فردا (13 آبان) برای تحویل خودروهای خود اقدام کنند.

  مهرداد جمال ارونقی - معاون فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران - در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جزییاتی از روند تصمیم گیری در مورد ترخیص بخشی از خودروهای دپو شده در گمرک توضیح داد: بعد از آنکه در نیمه تیرماه مهلت ترخیص خودروها به پایان رسید، 1048 دستگاه با وجود طی کردن تشریفات گمرکی و پرداخت حقوق ورودی و همچنین دریافت پروانه به دلیل اتمام زمان تعیین شده در مصوبه هیات دولت نتوانستند ترخیص شوند.

وی ادامه داد: بر این اساس در این فاصله رایزنی هایی برای ترخیص این 1048 دستگاه انجام شد تا اینکه اخیرا، در دوم آبان ماه طی نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت مراتب را گزارش داده و درخواست بررسی داشتیم تا اینکه با ترخیص خودروها موافقت شد و مراتب را به قائم مقام این وزارتخانه اعلام کردند که در نهایت ضمن موافقت، پیشنهاد شد که مناسب است موضوع در جلسه کارگروه هماهنگی تجاری بانک مرکزی نیز مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ترخیص خودروهای دپو شده از فردا 

آغاز ترخیص خودروهای دپو شده از فردا